dissabte, 24 de setembre del 2011

Sant Joan de l'Erm BTT

Diumenge, avui em ve de gust fer una d'aquelles llargues, sense mirar el rellotge. Deserto del Club, i condueixo fins a La Seu. El meu objectiu avui en solitari , és fer una volta magnífica per l'Alt Urgell. Faig un café al parc del Segre. Surto tard, però motivada, sort d'això !!


Començo pujant cap a Castellciutat, està molt ben marcada, però en un punt  passo un cartell, i em fa perdre una estona a munt i a baix. Quan començo a pujar de veritat, ja és sense pietat, parriba , parriba, a ple sol. Em quedo practicament sense aigua, no trobo un sol lloc on repostar, així que us aconsello que si feu aquesta ruta, porteu aigua suficient per arribar a dalt. L'únic cotxe que trobo, m'ofereix amablement una mica d'aigua. Desprès, una estona carenant, amb unes vistes magnífiques a la Creu del Ras de Conques a la cota 1925m, baixo fins a l'ermita de Santa Magdalena, i allà tot canvia, comença l'aigua a dojo, creuo el riu Santa Magdalena, i el camí/pista, va reseguint l'aigua. Desde allà, queda remuntar uns 300m i ja estaré al Coll de la Baseta, al refugi del mateix nom. Beguda, i teca, quina gana tenia, i cap a la Seu, no us penseu que s'ha acabat, diversos repetxos, una baixada de 1400m fan que sigui més llarga del que m'esperava.


 Aquesta ruta està marcada als centres btt de Catalunya, com la número 43, però les dades son incorrectes: van sortir 86km, i +1.600m.

+ INFO 

LA SEU D'URGELL(675m) - Bellestar - Coll de Burbre - Creu del Ras de Conques 1.925m- Ermita de Santa Magdalena 1.550m - Refugi de La Baseta , Sant Joan de l'Erm 1.713m - LA SEU D'URGELL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Expresa't