divendres, 13 d’agost del 2010

Refu Restanca - Contraix - Refu Colomina - Estany de Sallente - TEST 1

Per probar les cames, el "coco", i la meva paciència amb els dominguerus que pernoctaven a Restanca, ho sento però no tenen un altre nom. Tres colls importants, de matinada amb boires importants i de nit, La Crestada, i desprès de veure aigua fresca al Ventosa i Calvell, per esmorçar, el Contraix, punt més alt de la Carros: divertidíssim i dur, el meu ritme m'anima a continuar tot i que al principi les expectatives eren depriments.

Baixo fins al refugi de l'Estany Llong, torno a veure i encaro cap les agulles de Lledui en un camí deliciòs que es va enfilant per la muntanya i que et permet tenir unes vistes de la vall de Contraix espectaculars. Tercer coll,  ja es comença a notar el cansament, i baixada fins als estanys, el darrer el Tort, i encigalada , m'ha fet perdre un quartet d'hora, reprenc el bon camí. Nomès trobo tres nois correns que em passen i ens trobem a Colomina, on m'esperen el Rafa i la Laura, quina alegria veure'ls en desprès de 10h 18min ! no m'ho pensava pas que arribaria, i segons diuen molt fresca, uff , això "e molt dur".  Amb la companyia d'aquests dos grans companys, encarem ja la baixada cap a l'embassament de Sallente pel camí del trenet, com si no n'haguès tingut prou !!. Ja estem pensant en la dutxa i el sopar que ens fotarem , necessitats bàsiques, les millors recompenses desprès d'un gran esforç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Expresa't