diumenge, 1 de novembre del 2009

Duatló de Muntanya de Puig-reig


VERDA, així és com em sento. Avui , primera duatló , 7 km carrera, 22km btt, 2km carrera. Aquestes coses van bé per sacsejar-te i adonar-te de a on estàs. Al principi, una mica trista pel meu ritme corrent, i al final , contenta per haber acabat. Com sempre les noies minoria. Está clar que haig de sortir a córrer més si la meva intenció és fer un paper una mica digne a la de Pallejà, nomès he sortit dos dies desprès de les vacances, així que tampoc em puc demanar més, pero la cosa canvia molt quan hi ha cóctel. El crono deu haber anat per les 3h (3h 4') a 1h 8' de la guanyadora, anys llum !. Han penjat un video i tot , on surten sobretot els primers.

El que mes m'ha agradat ha sigut la companyia de la Cati i el Kike, sou genials, un petonarro !!

+ Info: http://www.cquie.org/centre/principal.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Expresa't